niedziela, 22 listopada 2009

Bardzo miłą niespodziankę zrobiła mi Anna przyznając takie oto wyróżnienie, za co bardzo dziękuję :)

Wiążą się z nim określone zasady:

" 1. Opublikuj znaczek na swoim blogu z komentarzem zachęcającym i linkiem do osoby, od której go otrzymałaś.
2. Przekaż go do 10 osób z prośbą o opublikowanie zasad.
3. Osoby, które odbiorą znaczek proszone są o zostawienie komentarza."


Niektóre blogi, które szczególnie lubię odwiedzać zostały już wyróżnione przez kogoś innego. Bardzo dziękuję za wzbogacanie mojego życia:

1. Marzena i jej cudna biżu
2. Daisy :)
3. Chatka w różanym ogrodzie
4. Kasia i Dziwny świat
5. Inka
6. Jednoskrzydła
7. Kuela
8. Liska i jej pachnące wypieki
9. Goha z urokliwiska
10. Zosia

Zaznaczam, że kolejność jest absolutnie przypadkowa. Wszystkie jesteście wyjątkowe :))

5 komentarzy:

Witaj!

Zapraszam serdecznie do oglądania prac :-))

Masz pytanie? Napisz do mnie: agna.dz@gmail.com

przejść przez życie z radością i zapałem mogącym góry przenosić...

przejść przez życie z radością i zapałem mogącym góry przenosić...